top of page
Search

הפסקת סבילות לקנאביס, או "t-break"

היא הפסקה זמנית משימוש בקנאביס, במיוחד THC.

המטרה העיקרית של הפסקת סובלנות היא לאפשר לגוף שלך לאפס את הרגישות שלו להשפעות ה-THC.


זה חשוב מכיוון שלאורך זמן, עם שימוש עקבי, הגוף יכול להיות פחות מגיב ל-THC, ודורש מינונים גבוהים יותר כדי להשיג את ההשפעות הרצויות. על ידי הפסקה, אפשר להחזיר את הרגישות של הגוף ל-THC, מה שהופך אותו ליעיל יותר בטיפול בסימפטומים לאחר חידוש השימוש.



סימנים שהגיע הזמן להפסקת סבילות ל-THC:

  1. דרישת מינון מוגברת: אם אתם מבחינים שאתם זקוק לכמויות גבוהות יותר של THC כדי להשיג את ההשפעות הרצויות, זה יכול להיות אינדיקציה לכך שהגוף שלכם פיתח סבילות גבוהה. עלייה זו עלולה לגרום להוצאות גבוהות יותר ולסיכון מוגבר לתופעות לוואי.

  2. הקלה מופחתת בסימפטומים: כאשר ההשפעות הטיפוליות של THC נראות פחות חזקות בניהול הסימפטומים שלכם, ייתכן שהגיע הזמן לשקול הפסקת סבילות כדי להחזיר את היעילות של הקנאביס.

  3. תופעות לוואי מוגברות: חווית תופעות לוואי חמורות יותר, כגון סחרחורת, חרדה או פרנויה, עשויה לאותת שהגוף שלכם הפך רגיש מדי ל-THC. הפסקת סבילות יכולה לעזור בשיקום האיזון.

  4. תלות: אם אתם מוצאים את עצמכם תלוי ב-THC כדי לתפקד בחיי היומיום ואפילו חווים תסמינים של גמילה, הפסקת סבילות יכולה לסייע בהחזרת השליטה על השימוש שלכם.

  5. בהירות מחשבתית מופחתת: אם אתם מבחינים בירידה בתפקוד הקוגניטיבי, במיקוד או בזיכרון בזמן השימוש ב-THC, זה עשוי להיות אינדיקציה לכך שהפסקת סבילות נחוצה כדי לעזור לכם להחזיר את הבהירות המנטלית ולשפר את הביצועים הקוגניטיביים הכוללים.


במידה ותסמינים אלו הופיעו אצלכם, הפסקת הסבילות שלכם צריכה להיות לפחות שבועיים ימים כאשר אתם נכנסים בהדרגה ולא מפסיקים בבת אחת. 


במידה וכל אלו לא הופיעו אצלכם ואתם מרגישים טוב, עדיין נכון לכם לעשות הפסקה לרענון הגוף כל 3 חודשים.

ההפסקה עבורכם אמורה להיות הרבה יותר קצרה. יומיים ירידה הדרגתית, יומיים הפסקה ולאחר מכן יומיים חזרה למינונים הרגילים.

חשוב לציין, שהדברים נכתבו באופן כללי למען הסברה ואינם הנחיות אישיות לטיפול.



33



0 comments
bottom of page