top of page
Search

נס פח השמן

Updated: Jun 6, 2023

השמן מופק מתפרחות של צמח הקנאביס ע"י תהליך מיצוי ולאחר מכן מוהלים אותו בשמן צימחי. לשמן קנאביס יש השפעה ארוכת של 4-6 שעות ולוקח לו כ 40 דקות להשפיע בצורה מלאה. כמו בתפרחות גם בשמנים ישנם קטגוריות שונות שמבדילות בין הרכיבים של השמן ובריכוזם. בטרם נארז השמן עוברת תמצית הקנאביס חימום על מנת לשפעל את הרכיבים בה. מיהול תמצית הקנאביס בשמן צימחי מאפשרת ספיגה משופרת ושליטה מבוקרת ומותאמת אישית של המינון.


איך להשתמש בשמן:


1. לבלוע את הרוק כדי לייבש את חלל הפה

2. לרוקן את הפיפטה מתוך הבקבוקון

3. לנענע את הבקבוק קלות על מנת לייצר אחידות בחומר

4. לטפטף כמות רצויה על כף או כפית ורק אז לשפוך את התכולה מתחת ללשון (מומלץ כפית קטנה)

5. להמתין כדקה לפני בליעה לשם ספיגה יעילה (בצורה זו, השמן עובר ישירות אל כלי הדם, בניגוד לבליעה ישירה שבה הוא יורד לקיבה)

6. לאחר השימוש יש לאחסן את השמן במקום מוצל, יבש וקריר



חשוב להתחיל עם טיפה אחת בשעות הערב, כשעה וחצי לפני השינה, ההמלצה היא לעלות את המינון כול פעם בטיפה אחת נוספת, בהפרשים של 4-5 ימים. מומלץ כי כול העלאת מינון תעשה תחילה בשעות הערב בלבל. בהמשך, בהתאם לצורך, ניתן להוסיף ולעלות מנות טיפול בבוקר ובצהרים.


שמן יכול להיות בעל עוצמה מאוד חזקה במיוחד עם הוא מכיל ריכוזים גבוהים של קנבינואידים(THC,CBD). חשוב ליזכור שההשפעה היא מאוד אינדיבידואלית וחשוב להתחיל באופן מדורג ומבוקר ולעלות לאט לאט על מנת לאפשר לגוף ליצר סבילות ושלא יהיו תופעות לוואי חזקות מדי. אם הזמן ניתן לנסות שמנים נוספים בעלי ריכוזים שונים על מנת להכיר ולדייק מה טוב לנו. זהו תהליך וכדי להיות קשובים לגוף ולהקפיד על צריכה סדירה ובשעות קבועות.


חשוב לציין שכל המאמר לעיל אינו מהווה תחליף לקבלת הדרכה פרטנית.

0 comments
bottom of page